Service & Onderhoud

RBK heeft jarenlang ervaring in de voedingsmiddelenindustrie en weet hoe belangrijk goede service is in deze branche. Wij zijn trots op de vele jarenlange relaties die wij met onze klanten hebben. Voor al onze klanten geldt: heeft u ondersteuning nodig tijdens uw kritieke productieprocessen? Onze specialisten staan dag en nacht voor u klaar! Ons serviceteam staat daarom altijd voor u klaar!

Geplande, maar zeker ook ongeplande stilstanden in uw productieproces, kosten een vermogen. De gevolgen zijn groot, van, ontevreden klanten en medewerkers, onbruikbare grondstoffen tot omzetverlies en imagoschade. RBK weet dit en heeft daarom Service & Onderhoud hoog in het vaandel staan.

Ons serviceteam staat 24/7, 365 dagen per jaar voor u klaar om zo snel mogelijk calamiteiten op te lossen en vraagstukken te beantwoorden.

De interne communicatielijnen zijn kort en doeltreffend, zodat snel de juiste personen op de hoogte zijn van uw situatie en direct in actie kunnen komen om uw vraag adequaat op te lossen.

Webportal
Alle klanten hebben een eigen unieke Webportal. Hierin staan handleidingen, vindt u uitvoerige informatie over de infrastructuur en uitgevoerd beheer, FOBIS® releases en openstaande/afgesloten meldingen. In het RBK Control Center kunnen wij al uw netwerkcomponenten monitoren: real time, 24/7.

Servicevormen
RBK biedt verschillende service vormen aan. Afhankelijk van het risico (kans x impact) bepalen we samen met u de inhoud en het niveau van de gewenste service. Wij adviseren u op basis van onze jarenlange ervaring.

Meer weten over onze Service & Onderhoud mogelijkheden?

Neem contact met ons op