𝗥𝗕𝗞 𝗴𝗮𝗮𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗯𝗲𝘁𝗲𝗿
Bij RBK hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Daarom hebben we afgelopen jaar een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren door Esther Visser van Papilio Organisatieadvies. Veel van onze klanten maakten ruimte in hun drukke agenda’s om hun inzichten met ons te delen, waarvoor we hen enorm dankbaar zijn. Het resultaat? Een overwegend positieve uitkomst, een mooi rapportcijfer, en waardevolle input om nóg beter te worden. Toch betekent dit niet dat we nu stilzitten: we blijven verbeteren om de klanttevredenheid nóg verder te verhogen.
Met het motto ‘𝘷𝘢𝘯 𝘨𝘰𝘦𝘥 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘵𝘦𝘳’ hebben collega’s in twee werksessies hun visie gedeeld en concrete stappen uitgewerkt die bijdragen aan een het verbeteren van de klantervaring. De volgende stap? Alle input van collega’s samenvoegen tot een verbeterplan waarmee we als RBK Group nóg meer voor onze klanten kunnen betekenen.