Ons serviceteam staat voor u klaar

Als geen ander begrijpen wij dat geplande, maar zeker ook ongeplande stilstanden in uw productieproces, u een vermogen kosten. De effecten kunnen ongekend zijn, imago schade, ontevreden klanten, onbruikbare grondstoffen, omzet verlies, ontevreden medewerkers, uw “worst case” scenario.

RBK heeft service & onderhoud zeer hoog in het vaandel staan, voorkomen is beter dan genezen. Wij hopen natuurlijk dat u zo min mogelijk op onze Service Desk terug hoeft te vallen, maar als u ons nodig heeft, staan wij direct voor u klaar. Onze service is zo ingericht dat wij 24/7, 365 dagen per jaar bereikbaar zijn. Daarnaast vinden wij transparant handelen erg belangrijk en daarom ontvangt u standaard een aantal tools waardoor u ons handelen één op één kunt volgen.

Ons serviceteam staat voor u klaar om calamiteiten op te lossen en vraagstukken te beantwoorden. Meldingen worden bij binnenkomen vastgelegd, geprioriteerd en zo snel mogelijk opgelost. Indien nodig worden de meldingen geëscaleerd naar ons 2-de lijns serviceteam. Dankzij de communicatie afspraken die wij samen maken, zijn we in staat om de communicatie lijnen kort en doeltreffend te houden waardoor de juiste personen op de hoogte van de situatie zijn.

Webportal

Al onze klanten hebben de beschikking over hun eigen unieke Webportal. Het portal is er vooral opgericht u te helpen zo snel mogelijk operationeel te zijn. In de Webportal vindt u onder andere uitvoerige informatie over uw infrastructuur, het uitgevoerde beheer, handleidingen, FOBIS releases en openstaande/afgesloten meldingen. In het RBK Control Center kunnen in één oogopslag al uw netwerkcomponenten, real time, 7 x 24 uur, gemonitord worden.

Service vormen

RBK kan u verschillende service vormen aanbieden. Afhankelijk van het risico (kans x impact) bepalen we samen met u de inhoud en het niveau van de service. Op basis van jarenlange ervaring zijn wij goed in staat om u te adviseren op dit gebied.

Wenst u graag meer te weten over wat RBK voor u kan betekenen laat dan een contactverzoek achter op onze contactpagina of stuur een bericht naar info@rbk.nl, zodat wij contact met u op kunnen nemen. Natuurlijk kunt u ons ook direct benaderen met uw vraag op telefoonnummer +31 (0)570 – 680111.