Brood
Structureel uw planning halen?

RBK geeft inzicht in uw bottlenecks en komt met oplossingen

Brood - copy - copy
Uitbreiden productie?

Wij ontzorgen u

Brood - copy - copy - copy - copy - copy
Duurzamer produceren in het huidige pand?

Wij hebben de oplossing

Brood - copy - copy - copy - copy
Efficiënter produceren door slimme inzet van automatisering

Onze medewerkers beschikken over brede vakkennis

Brood - copy
Produceren tegen een zo laag mogelijke kostprijs?

Wij richten uw bedrijf in op de meest efficiënte manier

Brood - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Interne transportkosten verlagen?

RBK komt met een passende logistieke oplossing

Brood - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Tot 35% besparen op energie!

Wij hebben het bewijs dat het kan

Brood - copy - copy - copy
Een nieuwe fabriek bouwen?

Wij helpen u tegen de laagste kostprijs te kunnen produceren

Manager ICT-servicedesk

Ben jij een ervaren teamleider in een ‘skilled’ IT Service desk omgeving en ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging? Wij zoeken een communicatief vaardige, enthousiaste, gedreven en ervaren Manager ICT-servicedesk!

Wie zijn wij?
De RBK Group, gevestigd te Deventer, is gespecialiseerd in het ontwerpen, automatiseren en bouwen van productiebedrijven in de voedingsmiddelenbranche. Met haar drie werkmaatschappijen RBK Food Projects, RBK Milieu Advies en RBK Automatisering biedt de RBK Group totaaloplossingen die bijdragen aan het versterken van de concurrentiekracht van bedrijven in de voedingsmiddelenmarkt.

Voor onze support afdeling, zijn wij op zoek naar een: Manager ICT-servicedesk (40 uur per week)

Functieomschrijving Manager ICT-servicedesk
In deze afwisselende functie ben je als meewerkend voorman verantwoordelijk voor het afhandelen van binnenkomende meldingen over door ons ondersteunde apparatuur, netwerk, servers en ons eigen ontwikkelde softwarepakketten FOBIS® en FOPRO®.

Jij bent verantwoordelijk voor de technische ondersteuning die de Service Desk verleent aan klanten en hoofdgebruikers. Op dagelijkse basis coördineer je het werk binnen het team en zorg je ervoor dat de vragen die binnenkomen via ons helpdesk systeem op de juiste manier en met de juiste urgentie worden afgehandeld. Je hebt dus ook veel contact met onze klanten via de telefoon en e-mail. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor goederen ontvangst, hardware pre-configuratie en verzending van apparatuur naar onze klanten. Hieronder valt ook het reparatie proces.

Wat verwachten we van jou?
Jouw werkdag bestaat uit het operationeel aansturen van je collega’s binnen het team en het bewaken van de afgesproken servicegraad. Daarnaast werk je aan verdere professionalisering en stel je verbeteringen voor die je gaat implementeren. Verder spring je natuurlijk bij wanneer bemensing of kennis nodig is om de aanvragen op die dag te verwerken.

Tijdens je werkzaamheden ben je een belangrijk visitekaartje voor onze organisatie. Je bent een betrouwbare, proactieve, stressbestendige teamplayer met een servicegerichte instelling en verantwoordelijkheidsgevoel. Als sterke communicator beschik je over een flinke dosis analytisch- en doorzettingsvermogen. Doorvragen, adviseren en het oplossen van problemen zijn je op het lijf geschreven.

Verder beschik je over de volgende kwalificaties:

  • Een afgeronde HBO opleiding of minimaal HBO werk en denk niveau, bij voorkeur op het gebied van bedrijfskundig informatica;
  • Kennis en ervaring in de ICT en gevoel voor verschillende bedrijfsprocessen;
  • Kennis en ervaring met Service Desk processen en systemen;
  • Technische kennis van Windows Server, Netwerk management en Cloud;
  • Certificering op het gebied van IT Service Management (bv ITIL of SM) is een pre;
  • Ervaring met ERP systemen en SQL zijn een pre;
  • Accuraat, gestructureerd en pragmatisch.

Wat bieden wij jou?
Naast een allround en afwisselende functie binnen een no-nonsense bedrijfscultuur, bieden we jou een informele werkomgeving waarin teamwork belangrijk is. Tevens bieden wij uitstekende opleidings- en doorgroeimogelijkheden en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Sollicitatieprocedure
Denk jij te passen in bovenstaande beschrijving? Dan maken we graag kennis met jou! Stuur je CV met begeleidend schrijven naar Marjolein Spijkerboer (email: mspijkerboer@rbk.nl). Voor vragen over de procedure kun je ook contact met haar opnemen (telefoon: 0570-680100).

We kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Terug

Meer weten over de vacature Manager ICT-servicedesk?

Neem contact met ons op