Nieuw! Module FOBIS® Tickets

Na recentelijk de module Contracten te hebben toegevoegd, hebben we nu de module Tickets ontwikkeld in FOBIS®. De module FOBIS® Tickets is vanaf versie 9.2 beschikbaar voor u. Hieronder kunt u lezen wat deze module inhoudt en welke voordelen/mogelijkheden deze voor uw organisatie kan bieden.

Module Tickets

De module Tickets biedt, zoals de naam al doet vermoeden, de mogelijkheid om tickets aan te maken en te beheren in FOBIS®. Tickets kunnen worden gekoppeld aan een order, partij, relatie of een combinatie hiervan. Voorbeelden voor het gebruik van Tickets zijn:

  • Het vastleggen van een contactmoment t.b.v. een verkoop
  • Het vastleggen van een klacht
  • Vastleggen van externe mail onder een klant (door import outlook)

Tevens wordt hier in de volgende versie de mogelijkheid aan toegevoegd om een voor gedefinieerde workflow vast te leggen. Voorbeelden hiervoor zijn:

Het aanmaken van een artikel

  • Afdeling Verkoop dient commerciële informatie aan te leveren
  • Vervolgens moet Stambeheer een artikel aanmaken/aanpassen
  • Tenslotte wordt een controleslag uitgevoerd

Klacht over kwaliteit

  • Toewijzing van een klacht naar een kwaliteitsmedewerker
  • Vervolgens afhandeling van de klacht door commercieel verantwoordelijke

Voorbeeld: Ticket ingave scherm

Gebruikersfuncties

De module FOBIS® Tickets biedt gebruikers de mogelijkheid op eenvoudige wijze tickets aan te maken en deze aan te bieden aan andere gebruikers/afdelingen. Tevens is het op eenvoudige wijze mogelijk om bijlages aan een ticket toe te voegen (door ze erin te slepen).
Daarnaast is een overzicht beschikbaar waarin informatie over openstaande tickets wordt gegeven, zoals ticketstatus, tickettype en omschrijving. Alle Tickets worden historisch bewaard en kunnen achteraf geanalyseerd worden.

Voorbeeld: Tickets overzicht

Voordelen FOBIS® Tickets:

  • Volledig geïntegreerd binnen FOBIS®
  • Klachtenregistratie volgens wensen BRC/IFS systeem
  • Externe mail importeren en gekoppeld aan relaties
  • Geen losse workflows voor vastleggen contactmomenten, klachten of acties
  • Altijd inzicht in de lopende tickets en voortgang
  • Eenvoudig bijlages toevoegen aan ticket
  • Historisch inzicht per relatie over behandelde tickets

Meer weten over FOBIS® Tickets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op, telefonisch 0570 - 680100 of via info@rbk.nl