RBK geeft inzicht in uw bottlenecks en komt met oplossingen
Allround Financieel Medewerker
Word jij blij van een optimaal functionerende financiële administratie, intensieve samenwerken in een klein hecht team en denk jij in mogelijkheden en oplossingen, ook als er onverwachte problemen opduiken? Dan ben jij degene die we zoeken!
Wat de functie zo leuk maakt:
In deze zelfstandige functie werk je samen met naaste collega Marcel en vormen jullie het financiële hart van de organisatie. Jullie zijn verantwoordelijk voor de gehele boekhouding in de breedste zin van het woord van meerdere BV’s die binnen de RBK group vallen. Hierbij schakel je makkelijk tussen uitvoerende- en controlerende taken, zoals het verwerken van bankmutaties, periodieke controles op tussenrekeningen, debiteuren beheer en de personeels- en salarisadministratie. De RBK Group is een projectenorganisatie, als Allround Financieel Medewerker ben jij medeverantwoordelijk voor een perfect lopende projectadministraties. In nauwe samenwerking met de projectleiders richt je nieuwe projecten in en sluit ze af als het project is afgerond. Onze Financiële administratie is veelzijdig door vele verschillende (internationale) projecten, zodoende is er vol op ruimte voor initiatief, vakmanschap en verbetervoorstellen. Bovendien kan je altijd terugvallen op de kennis en ervaring van je leidinggevende Harry.
Enkele werkzaamheden: voorbereiden van de maand-, kwartaal- en jaarrapportages; verzorgen van periodieke afsluitingen en fiscale aangiften; periodieke afsluiting van projecten en controle op voorgang; onderhandenwerkposities bijhouden en controleren; jaarafsluiting inclusief dossiervorming richting accountant verzorgen en het actueel houden van de loon- en personeelsadministratie
Jij brengt:
- Een MBO+ werk en denkniveau en een afgeronde financiële opleiding
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij voorkeur opgedaan in een administratieve rol bij een projectorganisatie
- Ervaring met meerdere boekhoudpakketten (AFAS, Navision) en uitstekende beheersing van Excel
- Ervaring met het voeren van een salarisadministratie is een pré
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Om succesvol te zijn moet je ook beschikken over uitstekende communicatieve en analyse vaardigheden, goed kunnen plannen en organiseren en naast integriteit en een ontwikkeld gevoel voor humor hebben.
Je krijgt:
Een afwisselende financieel administratieve functie met een breed en uitdagend takenpakket. Je krijgt daarin veel ruimte voor initiatief en ontwikkeling, en opereert binnen een informele en collegiale werkomgeving. Naast een marktconform salaris op basis van je kennis en kunde (tussen €3000 en €4500 br/mnd bij 40 p/wk) kan je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zoals de mogelijkheid tot het volgen van interne en externe opleidingen, een prettige werkomgeving en diverse personeelsfeestjes en activiteiten.
De RBK Group in Deventer (naast de A1) is een gespecialiseerd architecten- en adviesbureau voor de voedingsmiddelenindustrie. Het bedrijf verzorgt al meer dan 40 jaar het complete traject van de haalbaarheidsstudie tot en met de inbedrijfstelling van nieuwe bedrijven in de voedselindustrie. Bovendien heeft de RBK Group een vooraanstaande positie op het gebied van automatisering in de voedingsindustrie, zowel qua industriële als administratieve automatisering.
Geïnteresseerd?
Reageer dan direct, want we maken we graag kennis met jou! Stuur je CV t.a.v. Ellen Isaäcson (HR Specialist) hr@rbk.nl). En mocht je nog inhoudelijke vragen hebben, dan kan je contact opnemen met Harry op nummer: 06-13329184
Meer weten over de vacature Allround Financieel Medewerker?
Neem contact met ons op